ПОРАДИ УЧНЯМ

Друзі, раніше ми розповідали вам про те, як зараз зловмисники можуть починати комунікацію з дітьми і сьогодні ми підготували список дій, які має зробити дитина, якщо зіштовхнулась з подібним 

Що має зробити дитина у таких ситуаціях?

1. Повідомити дорослих (важливо: дорослі не мають проявляти агресію до дитини, не мають казати, що вона вигадує, що дитина шукає тільки проблем, кричати на неї).

2. За жодних умов не повідомляти і не поширювати приватну інформацію про себе, батьків, однокласників у соцмережах – адреси, номери будинків, квартир, номери телефонів, паролі, будь-які особисті дані.

3. Заблокувати користувача/додати його у чорний список, поскаржитися адміністрації соціальної мережі про спам або неприйнятний контент.

4. Не переходити за посиланнями.

5. Не реагувати на заклики про допомогу від незнайомих акаунтів.

6. Зробити профілі своїх соціальних мереж закритими (аби доступ мали тільки друзі та підписники).

7. Завжди перевіряти та верифіковувати інформацію, так як є ризик натрапити на неперевірену інформацію (фейк).

8. Підтримувати “чистоту” смартфону (блокувати після використання, не казати нікому паролі, завантажувати додатки з офіційних пристроїв, встановити надійні паролі та подвійну верифікацію).

9. Дотримуватися “правил користування спільноти” і не відкривати файлів із позначками 18+, які “можуть містити сцени насильства” чи “неприйнятний контент” так як це може негативно вплинути на психіку дитини.

Бережіть себе!